اخبار

تحلیل سیاست خارجی در نشست معرفتی اساتید دانشگاه

تحلیل سیاست خارجی در نشست معرفتی اساتید دانشگاه
 
 
نشست معرفتی اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با عنوان تحلیل و بررسی اهم مسائل سیاسی روز کشور در حوزه سیاست خارجه و مسائل جدید منطقه با حضور معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی و استقبال اساتید روز سه شنبه یازدهم تیرماه در سالن بوستان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی ، با بررسی وضعیت ایران در منطقه و سطح بین المللی موضوعاتی درخصوص مسئله برجام و تحریم ها علیه جمهوری اسلامی مطرح کرد و به بررسی وضعیت تحریم های ایران حال حاضر و چند سال قبل پرداخت.

دکتر محمد مهدی اسماعیلی ضمن ابراز امیدواری به آینده ایران و نتایج مذاکرات بیان داشت: ایران در سال های 92 -91 از جانب دنیا تحریم بود حال آنکه جمهوری اسلامی فقط در چند زمینه تحریم است.

وی در ادامه ضمن بررسی مسئله صادرات و کاهش صادرات نفت ایران ، اثرات آن بر کشور را بیان کرد و طرح هایی در مورد نحوه مدیریت این مسئله ارائه داد.

طی این نشست دکتر اسماعیلی ضمن غیر ممکن دانستن حمله نظامی به ایران از جانب آمریکا ، به مسئله هدف قرار دادن پهباد آمریکا توسط ایران اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی به راحتی میتواند از خود دفاع کند.

گفتنی است بخش پایانی این نشست با پرسش و پاسخ و مشارکت فعال اساتید همراه بود.

 

4

3
1

۱۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید