اخبار

خانه مشارکت مردمی شهرستان کنگاور تشکیل جلسه داد

خانه مشارکت مردمی شهرستان کنگاور تشکیل جلسه داد
دومین جلسه خانه مشارکت مردمی شهرستان کنگاور با حضور مدیر و معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور و اعضاء با محوریت بررسی اقدامات مشترک در حوزه بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در این نشست پس از اظهار نظر  اعضای خانه مشارکت در حوزه سلامت شهرستان ، ضمن خیرمقدم به مدعوین و تبریک به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ضرورت ایجاد خانه مشارکت مردمی، امری حیاتی است چرا که بحث سلامت موضوعی عام‌المنفعه می‌باشد و همه دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌های مردم‌نهاد و تمامی اقشار جامعه باید در راستای تحقق اهداف آن مشارکت داشته باشند.

خانه مشارکت

دکتر خزایی با اشاره به اهمیت تشکیل خانه مشارکت مردمی در سلامت خاطرنشان کرد: مشکلات حوزه سلامت بسیار است اما توانمندی و پتانسیل این حوزه نیز اگر توسط رسانه ها به جامعه معرفی شود و باعث افزایش سواد سلامتی مردم شوند، بسیار می تواند موثر باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان  بابیان اینکه مشارکت مردمی در همه امور قطعاً مفید و مؤثر است، گفت: ما به‌عنوان خدمتگزاران مردم در عرصه سلامت از هر اقدام و عملی که به‌سلامت جامعه ختم شود، حمایت خواهیم کرد.کارشناسان واحدهای بهداشت محیط، آموزش و واحد بیماری‌های غیر واگیر و حرفه ایی نیز در این نشست به ارایه مطالب آموزشی و بهداشتی خود پرداختند.

خانه مشارکت4

گفتنی است درجلسه قبلی این خانه مشارکت شهریور 97 سرکار خانم مریم مسرور  به‌عنوان رییس کارگروه خانه مشارکت مردم در شهرستان کنگاور انتخاب شد.


خانه مشارکت5
خانه مشارکت3
خانه مشارکت2
خانه مشارکت1

 

۱۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۷:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید